reklama

Triedenie ponožiek

To už je len zábava. Keď sa Vám náhodou nejaká nevedno kam, či už zo známych alebo menej známych dôvodov dostane, človek sa až namaká, kým ich roztriedi, spáruje a nakoniec ešte aj pekne poukladá.Áno, stane sa,že keď nejaká ostane

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

bubne, máte na istý čas o zábavu postarané. Horšie ale je, keď nenájdete konkrétne páry. napriek vedomiu, že ste ich tam takým spôsobom dávali. Mne sa to stalo práved dnes. Až som sa skoro zapotila, kým som ich všetky prebrala a poskladala. Je tu ešte menšia nádej, že budú v koši na prádlo, čo by ale znamenalo, že som už niekedy minule nemala obutý pár. No čo už. O to mám teraz viac práce, musím sa pri nej sústrediť, aby som ich znova nezložila zle. Farba k farbe, štrukktúra ku štruktúre a vhodné by bolo všimnúť si aj materiál, z akého sú vyrobené. Ako sa tak na to pozerám, tuším, že budem musieť v najbližších dňoch ísť do obchodu a dokúpiť si ich. Urobím ale ešte predsa len najskôr ešte jeden pokus nahliadnutia do prádelného koša. Aby som pre istotu neostala prekvapená.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Strávila som touto činnosťou presne pol hodinu, čo je pomerne dosť z hladiska už aj tak dosť drahocenného času. Asi si musím vymyslieť premakanejší systém.

 Helena Michlíková 

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  559
  •  | 
  • Páči sa:  213x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 47 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu