reklama

Milota

Nie, nemám na mysli ženské meno. Tentokrát píšem o ľudskom prístupe ako takom. Až sa nestačím čudovať akí sme rozdielni.Jedni sa k Vám správajú so všetkou úctou, iní sa na Vás pekne pozrú a ďalší Vám ani neodpovedia na pozdrav.. .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Tento a minulý týždeň som si to overila na vlastnej koži. Bola som v dvoch rôznych predajniach, bližšie ich špecifikovať nebudem a v jednej so mnou jednali ako keby som nebola riadne platiaci zákazník. Nehovoriac už o tom, že by sa mali ku každému správať aspoň ako tak slušne. Odbili ma takým spôsobom, že som si povedala, že tam už nikdy nevkročím. Išla som o niekoľko desiatok metrov ďalej, do predajne s identickým sortimentom a tam som zažila doslova a do písmena radosť. A pritom nakupovanie nie je mojím koníčkom. Už keď som vchádzala, pani ma zaregistrovala, milo ma pozdravila, nestihla som to tentokrát prvá, za čo sa jej ospravedlňujem. Mala evidentný záujem pri mojej požiadavke, čo obnáša vyhovieť mi a netváriť sa pri tom kyslo ako keby sa mal v tej chvíli svet zrútiť. Aj keď mnou požadovaný sortiment nemali na predných poličkách, nebolo jej zaťažko zájsť do skladu a doniesť mi ho priamo odtiaľ. Dokonca sa ma opýtala, či sa ponáhľam. Asi som tak vyzerala, no bol to len klam. Vždy sa snažím byť milá, prinajmenšom príjemná, čo sa mi teraz aj tisícnásobne vrátilo.Odchádzala som z predajne s dobrým pocitom, nielen s tovarom, ktorý som už v inej predajni predtým, žiaľ, márne zháňala. Viem, že ho mali, od pultu ho bolo vidno.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Druhýkrát si poriadne rozmyslím, kam a či vôbec vstúpim.

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu