reklama

Revízia cestovných lístkov

Neviem,z akého dôvodu sa ľudia začnú akýmsi spôsobom pri tomto oznámení ošívať. Veď hádam cestujeme pekne poctivo,cvakáme si, tí, ktorí majú zakúpené električenky, samozrejme, cvakať lístok nemusia.V poslednom čase som ich stretla

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

hneď niekoľko. Bolo to hlavne vo večerných hodinách. V čase, keď som sa vracala z jazykovej školy. Poznám už ich prejav, sú nim charakteristickí. Je ale pravda, že aj oni začali používať nový systém, spôsob alebo ako by som to nazvala. Poniektorí. No veľmi si ho dovoliť meniť nesmú, predsa len v ich zamestnaní existujú nejaké pravidlá. Celkom pobavene sa pozerám na niektorých ľudí, na ich reakcie, keď si už teda aj oni revízora všimnú. Jedná sa o moment pred jeho slovným prejavom a oznámením účelu jeho vyskytnutia sa v autobuse či električke. Stále dookola sa opakujú situácie, v ktorých si niekto lístok necvikne- či už preto, lebo ho nemá alebo na to jednoducho zabudol. Aj to sa ale môže stať. Týmto dotyčných, samozrejme, neospravedlňujem. Len potom môžu doplatiť na tých druhhých. Tých, ktorí cestovný lístok naozaj nemajú zakúpený.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ešte jedna vec : nemyslím si, že im je dvakrát príjemné dávať pokuty. Tiež sú len ľudia.

Už ako dieťaťu ma tento akt fascinoval, no a po dlhých rokoch mám pocit, že ma drží stále.

Asi by aj stačilo na túto tému. Nech si to každý zváži. Ostane len na ňom, nej, ako taká revízia dopadne niekedy nabudúce. Môže sa to udiať hneď zajtra.

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  559
  •  | 
  • Páči sa:  213x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 47 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu