reklama

Knihy

Sú veci, ktoré sa nám neomrzia, ktorým, jednoduchšie povedané, s ktorými sa nevieme rozlúčiť. Medzi takéto patria hlavne knihy. Aspoň u mňa to tak funguje.Následne sa ku konkrétnej vraciam stále dokola, až si uvedomujem, že by som

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

ich vedela odrecitovať. Nie som zase ale až tak ďaleko od pravdy. Keď som ako prváčka na ZŠ ležala tri týždne s ovčími kiahňami doma a musela som byť celý čas v posteli, čo iné som mohla robiť. Rodičia s babičkou mi na striedačku čítali Princeznú Kvapôčku. Do nevidím ... . A dopadlo to tak, že som ju už vedela odrapotať. To som ale ešte ani čítať nevedela. Najlepšie na tom bolo, že som to vedela tak dokonale, že som ešte aj strany otáčala ako nasledovali. Jeden by ma neprekukol. Nemal by ako. Veď by som mu k tomu nedala najmenšiu príležitosť. Tú knihu mám dodnes vo vitríne, je dokonca s venovaním od triednej pani učiteľky, ktorú som si vážila už ako malé dieťa.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Už som kedysi písala, že som mala na niečo šťastie. A pri učiteľoch to platí štvornásobne. Aj neskôr- pri každom novom učiteľovi či učiteľke sa mi to potvrdzuje, keď sa tak teraz nad tým zamyslím.

No ale to som kúsok odbočila.

Takže knihy.

Meky Žbirka to vo svojej piesni vyjadril presne. Kúp mi knihu. V týchto troch slovách je v podstate všetko. Čím viac budeme čítať, tým budeme rozhľadenejší. Aj sa nám tým rozširuje slovná zásoba. Ako máme možnosť aj sami vidieť, je tu veľa pozitív.

Tak prečo by sme si ich nemali kupovať ?

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu