reklama

Realita či sen ?

Predstavme si taký obyčajný nákup. Človek si naloží do košíka, čo potrebuje alebo len tak, príde k pokladni a keď mu pokladníčka vystaví účet, výjde najavo, že je jeho hodnota nižšia než stravný lístok. To len na uvedenie do deja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keď sa tak zamyslí, čo teda s tým, ako s tým naloží, ako to vyrieši, jednou z možností je dokúpiť si ešte niečo. Lenže ťažko sa v takýchto a v týmto podobných prípadoch vojdete do tak malej sumy, potrebnej na vyrovnanie vyššie spomenutej hodnoty stravenky. Jeden menší chlapec ma ale úplne odrovnal. V momente vytiahol zo svojej peňaženky 5 centov. A že, to je v pohode. Bola som tak dojatá, že som sa nezmohla ani na adekvátnu reakciu. V ďalšom okamihu už ale pani, ktorá stála v rade tesne za nami, vyťahovala 2 centy a položila ich na pokladničný pás. Ostala som tam stáť, nevedela som, či je to sen alebo realita a vôbec som nepostrehla, kedy ten malý chlapec odkolobežkoval. Pokúsila som sa ešte za ním výjsť aby som mu tie 2 centy vrátila, ale už ho nebolo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Musela som sa aj štipnúť do líca, či je to naozaj tak . Či sa to stalo. Zacítila som v ňom bolesť, čo bolo jasným signálom, že to sen nebol.

Dopriala by som takéto situácie prežiť aj iným, ten pocit, že niekomu nie ste ľahostajní, stojí za to. Navyše sme sa v živote nevideli. Aspoň si toho nie som vedomá.

A preto ešte raz : Ďakujem za včerajší deň, ktorý mi neskutočným spôsobom obohatil jeden chlapček.

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu