reklama

Babičkina bomba

Pri príležitosti narodenín zvykneme piecť orechovú tortu. Je to taká klasika, koľko orechov toľko cukru atď .. Neviem si

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

ale narodeniny bez nej už zopár rokov predstaviť. Jednoducho k nim patrí, bez nej by som sa necítila svoja. Vždy, keď otvoríme receptár, sa mi zovrie hrdlo. To je ale asi celkom pochopiteľné. Asi nič iné som v živote nepiekla s toľkou láskou. Nastane mi v duši pokoj ako nikdy. Som z tohto obradu, ak to tak môžem nazvať, až dojatá. V podstate by som si ani nič iné neželala. Je pre mňa akousi nesmrteľnou spomienkou v podobe myšlienok na krásne prežitie rokov s babičkou. S pre mňa nezabudnuteľnou jedinečnou babičkou. Zažili sme spolu neskutočne krásne chvíle, tie momenty sú neprekonateľné. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V tomto prípade ani z ďaleka nepočítam kalórie, aj keby ich mala ešte o niečo viac než ich má. Čo je už aj tak samo o sebe veľmi veľa, nevadí. Je to istý druh spomienky, hneď sa mi vybavia spoločné chvíle, v hlave sa mi premietajú činnosti, ktoré sme s babičkou robili. Nechápem, ako tie spomienky vedia u mňa vyplávať na povrch v tých najmenších detailoch. 

Orechová torta vyzerá byť už podľa receptu náročná na spracovanie, o dĺžke pečenia ani nehovorím. K môjmu úžasu sme ju dnes upiekli ani neviem ako. Zrazu bola hotová. Teda korpus. Už ju stačilo len naplniť . Čiže keď by som to mala spočítať, dokopy to mohla byť taká dobrá hodina. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Už podľa vône mi je jasné, že pôvodný recept znova nesklamal a vydaril sa ako som si to predstavovala. . Na noc ju nechám odležať a zajtra sa mi ju možno ani nebude chcieť rozkrojiť. Vyzerá úžasne.

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  552
  •  | 
  • Páči sa:  196x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu