reklama

Klobúk dole

Dnes to bude zase jeden zo života . Kráčam smerom k električkovej zastávke a zrazu vidím oproti mne kráčať pána s bielou paličkou. Bol skôr pri prechode pre chodcov, tak som si mala možnosť situáciu odsledovať. Na moje dosť veľké

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

prekvapenie jedno auto,od ktorého by som to ani v najmenšom neočakávala, s pokojom Angličana zastalo. Ihneď som sa zamerala na ŠPZ. Tú sem z pochopiteľných dôvodov uvádzať nebudem, na to by som musela mať predsa súhlas od dotyčného. Napíšem ale toľko, že sa jednalo o biely VW. Ešte pre dokreslenie situácie, jednalo sa o prechod bez signalizačného zariadenia, čiže bez semaforu. Skoro som nepolapila dych. Nemala som najmenšiu pochybnosť,že zastaví, preto som tomu neprikladala až takú vážnosť. To by som ale nebola ja, keby som si to neodpozorovala do konca. Tak teda- auto pribrzdilo, zastalo- zatrúbilo, pán sa pohol... . Nemám najmenšie tušenie ako z toho vydedukoval, že môže bezpečne prejsť na druhú stranu. Možno ale neovládam ich znamenia. Nikdy som ich zatiaľ nepotrebovala, tak som sa nad nimi ani len nezamyslela. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak sa tu dotyčný pán nájde, týmto mu ešte raz vyjadrujem poklonu. V dnešnej dobe už nie je veľa takých ľudí.

Presvedčilo ma to ale v tom, že dobrí ľudia sa ešte predsa len nájdu. 

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  559
  •  | 
  • Páči sa:  213x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 47 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu