reklama

Čo je veľa, je veľa

Išla som náhodou okolo televízora, zachytila som zvučku Večerníčka a hovorím si, že si ho z nostalgie pozriem. To, čo nasledovalo, sa ale ani zďaleka nedá rozprávkou nazvať. Jednak prebehol len s istými neartikulovanými zvukmi, čo

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

je z môjho pohľadu úplne zle, veď by mal byť svojím spôsobom aj poučný. A keď už, mohla by to byť už v tomto čase taká oddychovka. Ale nie. Neviem, či je to vhodné. Je to pre ne ale obrovské ochudobnenie. Že by si pozreli rozprávku v tom pravom slova zmysle, to nie. Budú do nich tlačiť moderné nezmysly. Veď som ani nepostrehla, že by z nej vyplývalo nejaké ponaučenie alebo čokoľvek iné. Dej sa vlastne ani dejom nazvať nedá. Bola to len akási zlátanina po sebe idúcich obrazov. Normálne ma to dojalo. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je až zamysleniahodné, k čomu to asi tak povedie. Znelka síce ostala pôvodná- s deduškom a psíkom - ako postupne rozosvecujú na nebi hviezdy, týmto sa ale paralela s pôvodnými rozprávkami už aj končí. 

Je to škoda. 

Na studenú sprchu od niekoľkých ľudí som, samozrejme, pripravená. 

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu