reklama

Hriešny tanec v podaní manželov Saganovcov

Zaregistrovala som toto video už dávnejšie, nepoznám ale dôvod, prečo som si ho dnes pustila znova. Sú na to dve vysvetlenia. Buď som si chcela zaspomínať na úžasný film alebo som sa chcela zabaviť pri jeho novom spracovaní. Či už

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

bol dôvod taký alebo onaký, svoj účel splnil a ja mám hneď lepší deň. Nepovedala by som, že cyklista dokáže aj tak dobre tancovať, čo sa však v tomto klipe ale ukázalo. Ktovie, či by sa Peter neumiestnil aj v nejakej tanečnej súťaži, keby už k tomu prišlo. Jednoznačne im to ale spolu ladí, je vidieť, že sú zohratá partia a hneď sa to prejaví aj na celkovom dojme, na výsledku. 

Patrick by mal- alebo aj má- určite radosť, že sa našli jeho nasledovníci. že sa tým niekto vôbec zaoberá a venuje tomu svoj čas. Nacvičiť miestami celkom zložitú choreografiu, to nie je len tak. Navyše ak sa tancu nevenujete ako svojej hlavnej náplni. Keď to nie je vaša primárna oblasť. Je na nich radosť pozrieť. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu