reklama

Anonym

Keď sa už raz k niečomu vyjadrím, patrilo by sa pod svoj názor aj podpísať. Nie ako niektorí. Uvedú, že si neželajú byť z rôznych dôvodov menovaní, lenže potom sa odkiaľ dopátram, kto to v skutočnosti písal? Keby sa mi jeho článok

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

páčil, niečím ma zaujal a pocítila by som potrebu sa k nemu vyjadriť, prípadne s dotyčným niečo prekonzultovať, dovysvetľovať a pod. Z nejakého dôvodu to tak ľudia robia. Keď už raz mám svoj názor, tak si za ním stojím a v takom prípade sa nemám najmenší dôvod skrývať za neznámeho autora. Načo aj?

Nech už je to vyjadrenie akékoľvek, raz som sa tak rozhodol- rozhodla a hotovo. 

Samozrejme, je to na každom jednom z nás, rozhodnutie je len a len na ňom. Je to jeho text, jeho myšlienky ale ... Ak sa chceme za niekoho skrývať, prečo potom vlastne vôbec vychádzame na ulicu ? Veď tam je nám vidieť priamo do tváre, tam už nikomu neujdeme,. Chodíme oblečení, ak to mám zoširoka prirovnať, v cisárových nových šatách . A v tomto prípade je to v poriadku ? 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako rada by som sa niekedy s niektrorým konkrétnym anonymom aj porozprávala, lenže, kde vezmem na neho kontakt, ak si to on sám neželá ?

Viem, veľa otáznikov som sem dnes napísala . Ale dá sa k takejto téme vyjadriť iba pomocou oznamovacích viet ?

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu