reklama

Prečo mačky dopadajú na všetky štyri ?

Dnes to bolo po prvýkrát, kedy som zamerala svoju pozornosť na mačky.tak naozaj. Čosi ma totižto upútalo. Bol to ich doskok. Veselo si jedna z mačiek vyskočila, asi sa šantili, no a v momente, keď sa chystala doskočiť,uvidela som

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

niečo nezvyčajné. Aspoň ja osobne som si to doteraz nikdy nevšimla. Nie je to v tom, že by som sa na ne nikdy nepozerala ale dnes mi smerom k nim zašiel zrak. Dopadla na všetky štyri. To musel byť ale náraz,. pomyslela som si hneď po tom ako dopadla. Lenže ony si ho môžu tlmiť- či už uhlom doskoku alebo rozostavením labiek. Od tohto momentu som už nemala iné myšlienky, stále som sa tým v duchu zaoberala a ako tak sledujem, vydržalo mi to doteraz. Keďže som sa o tomto mojom dnešnom poznatku rozhodla aj napísať. Fakt, že dokážu byť pohotové a majú celkom veľký odraz, nepokladám za spomenutiahodné. To ja samozrejmosť. Patrí to k ich vlastnostiam. Ale ten dopad ma dnes dostal. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo všetko o nich ešte neviem ? Aké tajomstvá v sebe skrývajú ? 

Asi si pôjdem otvoriť encyklopédiu na strane, ktorá je venovaná práve im.

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  559
  •  | 
  • Páči sa:  213x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 47 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu