reklama

Včerajší zápas

Usadila som sa k televízoru, že si po celkom dlhej dobe pozriem nejaký hokej.Už po vhodení úvodného buly by som nepredpokladala taký priebeh, aký nastal. Myslela som si, že by sa mohlo v podstate dariť, bolo to pre mňa viac- menej

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

jasné. Pískalo sa ale nerovnomerne. Taký zákrok, aký bol odpískaný na strane SVK nebol na strane Fínov, čo sa mi vôbec nepáčilo. Ako môžeme potom hovoriť od fair- play ? Jeden z neprimeraných zákrokov na našej strane mal byť rozhodne odpískaný, myslím, že som to takto nevidela len ja, a tým pádom uznaný gól. Rozhodcovia to akoby nevideli alebo nechceli vidieť. Aj na našej strane bolo niekoľko faulov, ako som si mala možnosť všimnúť, tie boli odpískané všetky- do posledného. V tomto vidím dosť dôležitý a podstatný rozdiel, pohľad na hru jednotlivých mužstiev. V tomto vidím dosť podstatný rozdiel - pohľad na hru oboch mužstiev, Slovenska a Nórska. Nemyslím si, že by sme sa pri hre Jána Lašáka, čisto teoreticky, tlačili do súperovej bránky a strieľali by sme na ňu viackrát. Alebo častejšie. Celkový dojem zo včerajšieho zápasu by som ohodnotila na stupnici 1-1é napriek našej prehre na 8. Dobre sa naň pozeralo

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu