reklama

Zima ako v Rusku

Začala by som týmto prívlastkom.Hneď po výjdení z domu ma tak ofúklo, že mi zmrzli líca a aj ma začali poriadne štípať.Radšej si ani nechcem predstaviť,že niekde to tak majú častejšie .Tento rok sa mi to zdá výnimočné.Napriek tomu

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

, že prišla s istým oneskorením, o to viac sa teraz prejavuje. Snáď to ale nebude trvať dlho, asi by som to nezvládla. Aj keď si vždy pri tejto myšlienke poviem, veď iní to musia zvládnuť, akosi na to nie sokm stavaná a vlastne ani psychicky pripravená. Stačila mi kalamita v 89. Aj to bolo až až. Vtedy som to ale tak vážne nebrala- ako dieťaťu mi to vôbec neprekážalo. Fakt, že iní mali problémy, mi vôbec nič nehovoril. Hlavne, že sa nešlo do školy a mohli sme sa ísť sánkovať. Neviem, či si to dnešné deti tak uvedomujú . My sme to podľa môjho názoru mali lepšie. Zažili sme ozajstné zimy, so snehom, lyžovačkami, sánkovačkami či stavaním snehuliakov. Ony to poznajú už len z rozprávania. Aspoň tento rok by sa o tom mohlo v tomto kontexte hovoriť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nechcem ale predbiehať, sneh môže ešte kedykoľvek prísť aj do nižších zemepisných polôh. 

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu