reklama

Pohľad na Poprad bez snehu

Zapla som si dnes zo zvedavosti televízor a práve dávali záber na umelé klzisko v Poprade. Bol naň taký zvláštny pohľad, keďže všade naokolo bolo vidieť zeleň. Po snehu ani stopy. Len vrcholky končiarov sa beleli. Nevybavuje sa mi

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

takýto záber. S Popradom sa mi vždy spája oveľa silnejšia a tuhšia zima, nie ako bolo zobrazené. S istými časťami sa nám spája istý charakter počasia. Aj preto som z toho doteraz akási nesvoja. Ale asi si na takéto zábery budeme musieť čoraz častejšie zvykať, klíma sa stále o niečo otepľuje a tým pádom nie sú veľké šance na biele zimy počas nasledujúcich rokov.To všetko ale ukáže čas. Nateraz je mi jasné, že sa tento rok nebudem guľovať, jedine, že by predsa len aspoň pár centimetrov nasnežilo. Aj to sa ale dá očakávať až v roku 2016. Tento nám už ale, dá sa povedať, klope na svere a preto sa možno dočkáme. Ale ten záber vo mne nevyvolal práve najpozitívnejšie pocity. K Tatrám jednoducho sneh patrí. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu