reklama

Tři oříšky pro Popelku

Na Vianoce by sa patrilo pozrieť si nejakú klasiku. No a môže byť niečo lepšie ako Popoluška ? Navyše je táto rozprávka vo fáze, keď princ tancuje s Popoluškou, nádherne podfarbená pesničkou , ktorú som hrala na vianočnom koncerte

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vybavujem si ho zas a znova, no už aj z trochu iného pohľadu. Som rada, že som mala tú možnosť a česť, hrať práve túto skladbu. 

Marně se vlastního osudu ptáš znie počas princovej volenky. Iveta Bartošová ju nádherne naspievala a dodnes mám pri jej počúvaní husiu kožu. Už vopred čakám na : Poď nahoru.- Ne, poď ty dolu alebo : Klobouk s peřím, luk a kamizola ale polovník to není, jasný pane. Je zvláštne aj po rokoch sa k týmto typom rozprávok vracať s konštatovaním, že nestratili nič zo svojho puncu, Som si istá, že som dnes večer nesedela pri nej sama. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vidieť ako sa ladne pohybuje po tanečnom parkete a pritom si uvedomiť, že je herečka- dať si to do súvislosti, jasne mi z toho vyplýva, že si tanec musela Libuše šafránková vopred niekoľkokrát prejsť a poriadne nacvičiť. Výsledok ale stojí za to.

Aj kvôli tomu si Tri oriešky pozriem o rok zas a rada. 

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu