reklama

A zase prší

Tentokrát je to už ale poznať,že to nie je obyčajný dážď nezvykne takto pršať bežne. Evidentne sa niečo blíži. Či to ale bude zima, ukáže až čas. Bude to asi čím ďalej, tým horšie alebo aj nie. To ukáže čas. Rozhodne sa ale niečo

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

blíži. Cítim to vo vzduchu aj na sebe. Od skorej tmy odhliadnuc. Tá už prišla s ročným obdobím. Ako zakaždým, keď sa blíži zima. len dúfam, že dážď nenarobí kalamity ako tomu bolo po minulé roky. Škody boli nevyčísliteľné. Niekedy sa tomu ale nedá zabrániť ani predísť, nikto sa takej plušte nepýta, kedy udrie. myslela som si, že sa nám takéto upršané počasie už pre tento rok vyhne, evidentne som sa ale mýlila. tentokrát mi môj vnútorný hlas zle napovedal. Aspoň budem so budúcnosti vedieť, že sa nań nemôžem vždy spoľahnúť. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Výhodou je, že nemusím polievať balkónové kvety, čo mi ale zasa ako veľká výhoda nepríde, lebo to nie je predsa problém. 

Aj pri pohľade na nebo mi tento čas príde zvláštny. Je to cítiť vo vzduchu, že sa niečo udeje. 

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu