reklama

Tma ako v rohu

Uvedomila som si to pri dnešnom návrate . Bolo len 16:30 a už sa stmievalo. Hneď na to padla tma ako v rohu. Nebolo vidieť dokonca ani na 2 metre pred seba. Nie veľmi príjemný pocit. Hlacne ak máte pred sebou neosvetlené miesta ,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

ktorými máte prejsť do tepla domova, do bezpečia. Aspoň tak to bolo kedysi. V jednom momente som si uvedomila, že byť tak teraz sama na lúke, zrejme nemám šancu. Tú myšlienku som ale hneď odohnala, veď by som vôbec nikam, nie ešte domov, došla. Nechcem si radšej ani predstaviť ako môžu niektorí ľudia v takých podmienkach bez problémov žiť. Dokonca si to aj pochvaľujú. Na to musia mať povahu, musia mať silnú náturu. Mne stačila nočná hra na jednom tábore, bola som vystrašená až hrôza. Aj keď som vedela, že mi žiadne nebezpečenstvo nehrozí. Boli sme tam len sami medzi sebou a naviac sme nešli ďaleko od penziónu. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je ale úžasné pozorovať za takejto tmy hviezdy, sú na nej aj rôzne súhvezdia, stačí sa na ne zamerať a môžete ich spozorovať aj voľným okom. Je to zážitok. Pohľad na nočnú oblohu ma ukľudňuje možno o niečo viac ako pohľad na vodu. 

Veď sa aj hovorí, že voda je najmocnejší živel. 

Dá sa ju poňať aj kladne, za istých okolností, no tých nie je veľa. 

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu