reklama

Baterky

Nemám rada,ak mi odídu.Samozrejme, že sa tak stane vždy v tom najnevhodnejšom okamihu.Spolieham sa na ne, som kľudná, nič mi neujde, tým pádom o nič pre mňa tak dôležité neprídem...Až zrazu si to z nejakého, pre doposiaľ neznámych

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

dôvodov stane, takáto situácia príde a ja sa nemám o čo oprieť. Ešteže existujú mobily. Na jednej strane som v zásade proti častému používaniu, keď sa ale ináč nedá, nie je jednoducho vyhnutia. Čas si skontrolujem na displeji a môžem spokojne ísť ďalej s chladnou hlavou.

Ďalší problém nastane, keď sa nám vybije baterka v baterke. Nevidíme potom už vôbec nič. Keby sme ju v tme mali, mohli by sme si prisvietiť na cestu, ak zlyhajú pouličné lampy. 

Aj to je jedna z druhov bateriek.Takže ako sme si mohli vyššie všimnúť, neporadíme si bez nich. A to ani nehovorím o hustom lese počas dlhých zimných večerov,pomôžu nám nájsť z nich cestu von. No a my už potom nájdeme cestu do našich príbytkov alebo kamkoľvek, kam sme mali v pláne ísť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu