reklama

Úžasná kolorita neba

Mám pocit, že aj keby som sa snažila čo najviac, nedocielila by som dnešný obraz oblohy. Ako tak kráčam, niečo mi napovedalo, aby som dvihla zrak. Aj som to vykonala a naskytol sa mi úžasný pohľad. Obloha hrala nádherne zladenými

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

ružovo - modrými farbami. Radosť pre oči aj pre dušu. Bola som ochotná sa na chvíľu pozastaviť a vychutnať si tento pohľad. Veď sa pomaly začínalo stmievať, keďže sa blížime do zimy, deje sa tak už okolo 16.tej. Také kratšie či dlhšie pozastavenie má niečo do seba. Určite mi to pomohlo, mala som pocit, že sa na chvíľu zastavil svet. Všetko bolo ako v rozprávke, pridanou hodnotou bola kolorita neba. Samozrejme, že mi to znova nedalo a zastavila som sa aby som si túto nádheru zvečnila. Teší ma to o to viac, že som si ju stihla zachytiť v podstate v poslednej možnej chvíli. Po pár krokoch už padala tma, ani som si nestihla uvedomiť kedy, no zrazu sa zotmelo ako keby sa mala prehnať púštna búrka. Našťastie teda nie... no aj tak to bolo dosť napínavé. Stihnem to alebo nie ? 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mám veľkú radosť, že som urobila toto rozhodnutie, nepochybujem, že bolo správne. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1119254824758885&set=a.911083158909387.1073741847.100000231345675&type=3

  Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  559
  •  | 
  • Páči sa:  213x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 47 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu