reklama

Útok vrany

Boli sme dnes v aute ... to by ešte bolo v poriadku. V jednej chvíli sme sa obaja rovnakým smerom uhli. Dokonca ešte aj v tej istej výške. Začali sme sa tomu ale hneď aj smiať, že čo za čudný manéver tá vrana spravila. Bol to náš

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

inštinkt. Napriek tomu, že sme boli- nazvime to- krytí. Možno by ale bol náraz taký silný, že by nám to aj tak nepomohlo. Navyše by nám spôsobila škodu na majetku. Chvíľu nám trvalo, kým sme to predýchali a mohli sem ísť ďalej. Mali sme totiž ešte niečo vybaviť. Tento zážitok v nás ale zanechal také stopy, že sme ešte párkrát k nemu v rečiach vrátili. Nie je čo závidieť. Najhoršie to bolo v tom zmysle, že sme to neočakávali. Nemali sme sa ako na tto situáciu vopred ako pripraviť. Aj preto ten pud sebazáchovy. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Okrem tohto som prežila deň príjemne, veď je jeden z ďalších nádherných jesenných dní. Treba ich ešte naplno využiť. 

Dúfam, že ma to nezasiahlo až v takom rozmere, že nebudem spať. To by som si potom išla s tou vranou vyjasniť.

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  559
  •  | 
  • Páči sa:  213x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 47 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu