reklama

Hrajúci hrnček

Mám doma už pomerne dlho jeden hrnček, ktorý vydáva tóny rôzneho druhu, dalo by sa povedať melódiu..Je to zhodou okolností Happy birthday i keď sa v najbližších dňoch žiadne narodeniny nechystajú, neočakávam ich. Varím si do tohto

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

hrnčeka dosť často, či už čaj alebo kávu. Nezáleží mi na tom, mám rada túto melódiu. Vyhovuje mi. Zvlášť v týchto dňoch.Som pri nej akási živšia, vylúdi mi úsmev na tvári, no a vždy mi nápoj chutí. Je možné, že je to spôsobené aj mojím kladným vzťahom k tomuto hrnčeku. Keď by som mala niekomu inému do neho naliať čaj, radšej mu ponúknem vznešenejší, lebo ho mám až tak rada. Ak sa mi dobre drží. Má prakticky vytvarované uško. Je na ňom zobrazený slon, ovoniavajúci kvetiny, tancujúc popritom. Vždy, keď ho chytím do rúk, mám pocit, že sa vonku rozjasní, aspoň hypoteticky. Som s tým spokojná. Len fakt, že ho používam temer denne, spôdobuje jeho častejšie zachádzanie, na čo mám však tiež zaručený recept. Sanmozrejme, že je prísne tajný a neprezradím ho. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu