reklama

20. a 30. roky minulého storočia- Detroit

Zapla som si dnes podvečer Spektrum,chcela som si trocha spríjemniť čas a zároveň sa aj niečo nové dozvedieť.Keď som sa započúvala do komentára, prišlo mi to veľmi dávno,aspoň to tak na prvé počutie znie.Bolo to v 20. a 30. rokoch

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

minulého storočia. Príde mi to neskutočne dávno, keby som si to nedokázala predstaviť na časovej osi, nedokázala by som si to predstaviť ani v reáli. Prišli zberači ... . Bolo to v Detroite celkom bežné zamestnanie. V tom období sa ľudia aj celkom inak obliekali, mali iné zvyky, prislúchajúce k dobe, v ktorej žili . Keď si všimnete logicky premyslené usporiadanie budov a vlastne celkovo to malo všetko akýsi poriadok, ráz, je na mieste otázka, kam sa to vytratilo. Prečo nemôžeme byť aj dnes poriadni, vážiť si veci a pamiatky. namiesto toho ich devastujeme, je nám jedno, keď chátrajú. Ochranári sa môžu snažiť udržať ich , no náš nazáujem je silnejší. Keď si to tak zrátam, chodia si ich pozerať vlastne len turisti. Málokedy tam už uvidíte našinca. Len sprievodcov z vizitkami a cedulkami, podľa ktorých sa majú orientovať. Aby sa náhodou nepridali k inej, tiež pozoruhodnostichtivej skupine .Prípadne, aby sa nestratili, keďže sú v cudzom meste. Je to smutné, že sa o naše pamiatky zaujímame čím ďalej tým menej. Mohlo by nás to duševne obohatiť. Navyše by sme mohli prísť aj k novým vedomostiam.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu