reklama

Gaštan

Minulý týždeň sa predo mnou na chodníku zjavil gaštan. Len tak si tam uprostred neho ležal, nikým nepovšimnutý.Napadlo mi, že ak ho tam tak nechám- napospas osudu- nedopadne to dobre. Zodvihla som ho a vložila som si ho do kabelky

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

dúfajúc, že mi ju cestou domov nezničí. Našťastie sa tak nestalo a priniesla som ho v takej podobe, v akej som ho našla. Položila som si ho pekne pred seba na stôl s tým, že budem pozorovať jeho vývoj. Keďže to je pre neho netypické prostredia, bola som zvedavá, za aký dlhý čas sa otvorí a vykukne na mňa plod. Predpokladala som, že pri aktuálnych nižších teplotách sa toho dočkám až o nejaké 2 týždne, lenže práve dnes, keď som sa vrátila domov, čakalo ma prekvapenie. Gaštan sa mi ukázal v celej svojej kráse. Tuším ho ani zo škrupinky nebudem vylupovať. Hodí sa mu to tak podľa môjho názoru viac. Aby náhodou nedopadol ako v rozprávke Cisárove nové šaty, kde sa hovorí : " Ale veď cisár je nahý ! "Navyše som ho asi aj zachránila, lebo ležal na dosť frekventovanom mieste, aj keď na chodníku. Už aj tamadiaľ prechádzajú všelijaké stroje, mohli by ho rozpučiť. A z čoho by som sa dnes a aj nasledujúce dni vytešovala ?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Musela by som ďalej čakať, čo sa mi pritrafí do cesty a cvrnkne do nosa.

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu