reklama

Deň, keď všetko vychádza

Toto sa mi dnes snáď stále len sníva. Nejde mi do hlavy ako môže v jeden ďeń všetko vyjsť ako aj má

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Od rána bieleho až do 18:40. Nečakala by som to. Cesta v MHD mi dnes plynula ináč ako inokedy, neviem, či si to nahováram alebo to tak aj naozaj bolo. Potom, keď som sa ocitla v meste a stretla som sa s kamarátkou, začali sa diať veci. Nazvala by som ich kľudne paranormálne. Šli sme podľa nášho zaužívaného plánu, to znamená kávička, croissantík, humor, opaľovanie sa na lavičke a cesta do školy. Ale to som sa ešte stále nedostala k jadru veci. Ten naj bod nastal, keď som sa dozvedela, že som sa mala možnosť zapísať do ročníka k môjmu profesorovi , ktorý ma učil už aj minulý rok. Spolieham sa na to, že ma ďalej povedie tak ako doteraz a keď sa budem snažiť a pridám do štúdia aj niečo zo mňa, mohla by sa mi nakoniec tá štátnica podariť. Bola by som najšťastnejší človek na svete- je to taký môj tajný sen. Čiže aj tu všetkým sľubujem, že sa do toho pustím s vervou a úsilím, aby som ju dosiahla. Je to slovo ktoré Vám dávam. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

P.S. A k tomu všetkému vyšlo ešte aj Slnko- fajn kulisa.

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  559
  •  | 
  • Páči sa:  213x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 47 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu