reklama

Samoliečba alebo "zaručené" rokmi overené lieky ?

Nezvyknem byť často chorá, keď už, tak ale potom poriadne. Zhruba pred týždňom, práve, počas pobytu na Tvorivom tábore na Duchonke, som ale hneď prvý večer zacíila hrdlo. Jasné, že na tak obyčajnú vec lieky nie sú. Ani ich neberem

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

No ale keďže som mala pred sebou nádherný týždeň, musela som promptne zareagovať. Spoľahla som sa na starý dobrý recept, soľ . Asi štvrť hodinu som kloktala, s nádejou, že to snáď zachránim. Veď čo by som v opačnom prípade z tábora mala. Na druhý deň ráno som síce mala nádchu, to je ale prirodzený vývoj pri tomto spôsobe liečby. Uff, vydýchla som si. Môžem teda normálne fungovať. Gratulovala som si k správnemu rozhodnutiu. Našťastie som nemala ani teplotu, tak som sa tvárila, že sa nič nedeje a fungovala som ako "za normálnych okolností". Okrem toho sa aj tak hovorí, že : Neliečená nádcha trvá 7 dní a liečená týždeň. Aj tak nerada do seba cpem chémiu. Pokiaľ je to možné, liečim sa takto. Čiže som bola na horúcich čajoch, čo pri týchto letných teplotách síce 2x príjemné nie je, lenže zaberá to, tak sa obetujem. Nakoniec, veď za to nič nedám . 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu