reklama

Východ Slnka a západ Mesiaca

Mám možnosť pozorovať oba tieto javy. Stačí, keď sa presuniem o kúsok inam. Noc zo včerajška bola ..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

niečím iná ako ostatné. Ráno sa prebúdzam súčasne so Slnkom, čo ma teší, lebo ho mám veľmi rada. Deň pokračuje, MY sa otáčame a tak plynie deň. Zrazu bol večer a ja som sa zapozerala na nočnú oblohu, na ktorej dominoval Mesiac. Bol síce len ako "srpek", no o to silnejším dojmom na mňa pôsobil. Možno to bolo aj jeho jasnou žiarou. Čiže som sa mohla rozlúčiť so spánkom. Povedala som si : Nevadí, odsledujem si nebeské divadlo v plnom prevedení. V jednom momente začal žiariť tak silno, že mi nepomohli ani žalúzie. Tak som si ich vytiahla a ďalej som ho sledovala už len cez okno. Mala som zážitok. Ako plynula noc , začala ho Zem postupne prekrývať. Pred očami sa mi menila jeho veľkosť. Keby som to nevidela na vlastné oči, neviem, či by to na mňa zapôsobilo až v takej miere. Potom som sa s ním začala hrať takú hru. Na niekoľko minút som zavrela oči a bola som zvedavá, kde ho následne uvidím. Takto som sa bavila skoro celú noc- kým mi nezmizol úplne z dohľadu. Keďže mám doma aj niekoľko publikácií, povedala som si po tomto zážitku, že by sa patrilo oprášiť ich. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu