reklama

Rodinné stretnutia- jedno za druhým ...

Až som sa doteraz z dneška celkom nespamatala. Mali sme naplánovaný deň, vždy to tak robíme. Ale: Ako to už býva, občas sa to akosi zvrtne. Našťastie však nie k zlému. Čiže- aby som to zobrala pekne po poriadku : O 11 hodine sme -

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

- išli zagratulovať mojej sesternici z druhého kolena k promócii. S vedomím, že máme toho ešte celkom veľa, sme sa zdržali len na nevyhnutný čas. Stihli sme sa akurát pozdraviť s rodinou a Mgr. Soni potriasť pravicou. Ceremoniál bol veľmi dôstojný- ako sa aj na Prírodovedeckú fakultu patrí. No a teraz k ďalšiemu rodinnému stretnutiu. Pôvodný plán znel síce o niečo inak, v časovom zmysle, veci sa ale vyvinuli ináč a naša rodina prišla o cca 2 hodiny skôr. Bolo potrebné aby sme zapli motory. Nevadí, veď o nič nejde. Zo spoločného obeda sme sa všetci tešili, vzhľadom k faktu, že sme sa nevideli dlhé roky. O to to bolo srdečnejšie. Zdá sa aj, že sme akosi všetci "zdospeleli" a dohodli sme sa aj na častejších návštevách, spojených trebárs aj s kúpaním. Teta je výborný plavec, ja tiež, tak v takom prípade nie je o čom. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Museli sa ale zdvihnúť o čosi skôr, lebo ich čakala ešte 200 km cesta, ale dnes mi aj tento zlomok času pripadal k nezaplacení. Keď to TAM JE, nie je o čom. S tetou som si od samého šťastia nezabudla urobiť dnes toľko omielané selfie. Na Dallas by to asi nemalo ale na takú Rosamunde už aj áno .

Je príjemné po istom čase zažiť takéto niečo na vlastnej koži. 

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu