reklama

Kde sa dvaja bijú, tretí zvíťazí

Toto porekadlo poznám už veľmi dlho, deń čo deň sa mi ale potvrdzuje, že stále platí. Potvrdilo sa.... .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

aj dnes. V Tour de France. Etapa sa začala celkom pokojne, Každý jeden cyklista si zrejme uvedomuje svoje kvality, aj to, kde má slabé a kde, naopak silné stránky, Potvrdilo sa to aj dnes. Etapa začala pomerne pokojne, a keď sa nejaký cyklista na to cítil, jednoducho "šliapol do pedálov " a vzdialil sa ostatným. Aspoň na niekoľko minút. Ten, kto v takomto zrýchlení vydží ťahať dlhšie, zvyknú mu časom odísť sily a na umiestnenie na stupňoch víťazov pomýšlať nemôže. Česť výnimkám., Nemôžem sa ale rok čo rok zbaviť pocitu nebezpečia v podobe fanúšikov stojacich popri trati. Je síce pekné, že ich povzbudzujú, veď to sa patrí, ale na miestach, kde sa ledva vmestia cyklisti im ešte aj skáču do cesty. To je príliš. Už len ja ako divák- pekne v teple, doma pri TV, som mala strach, že príde k incidentu. A nie raz. Ako keby sa takémuto niečomu nedalo predísť, dať pozdĺž celej trate ochranné mantinely. Veď osviežovať ich môžu aj spoza nich. Stačí keď sa viac napriahnu. Aj čas, ktorý nechajú víťazovi na tzv. vydýchanie, kým s ním idú urobiť rozhovor, je veľmi krátky. Už aj s prihliadnutí, k náročnosti trate. Keď sa k tomu pridá ešte nepriaznivé počasie, je to o to komplikovanejšie. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Takže: stupne víťazov sú pre dnešnú etapu rozdelené a zajtra sa môžeme my, cyklo-fanúšici- tešiť na ďalšiu.

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu