reklama

Tvorivý tábor na Duchonke

Ako sa tak pozerám do kalendára, čo síce nezvyknem robiť často, všimla som si, že sa už zase približuje tábor v rekreačnom areáli Duchonka. Chodievame tam partia ľudí - každoročne- je to úžasná akcia. Zažijeme tam veľa srandy ....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Aj tento rok sa tam chystám. Pozorne už chvíľu sledujem dlhodobú predpoveď, že čo a ako. Aké oblečenie si nabalím. Zatiaľ to vyzerá sľubne, najnovšie predpovede poukazujú na slušné letné počasie, s ustálenou teplotou. Na tomto tábore máme stanovený denný režim, čo zahŕňa doobedňajšie a poobedňajšie aktivity. Na nástenke v penzióne je tzv. plánek. Behom doobedňajška sú to tvorivé činnosti, kde si vyrábame rôzne veci- ako napr. šperkovnice alebo rámik na fotky a iné. Vždy je pri nich kopec srandy, keď sa niečo niekomu až tak nepodarí, snažím sa ho-ju- upokojiť a ohodnotiť jeho výrobok ako najlepší. Nemám rada, ak sa ľudia kvôli výsledku ich aktivity trápia a majú smutnú náladu. Veď ani mne sa vždy všetko nepodarí podľa mojich predstáv, k mojej spokojnosti. Predsa si z toho nebudem robiť hlavu. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď už ale takáto situácia nastane, hodím sa do vody a zmyjem to zo seba. V bazéne, ktorý máme k dispozícii, sa vybláznim jedna radosť a hneď je mi lepšie. Aj na nepodarok rýchlejšie zabudnem. Voda je môj život. Aj minule, keď som bola na kúpalisku. Z ničoho nič mi napadlo, že si skúsim dať znak na šírku. Nikdy predtým som ho takto "naozajsky" neplávala. Bol to len taký nápad z čista- jasna. Mám z toho ale celkom dobrý pocit a zvažujem, že si ho vystrúham aj teraz. Veď budem mať na to celých 7 dní. Zvykneme si urobiť na záver pobytu opekačku, všade navôkol rozvoniavajú špekačky, slanina alebo aj chlebík. No a oheň ako taký vo mne síce vzbudzuje rešpekt, na tomto pobyte ho však akoby strácam a práve naopak, teším sa naň. Som ten typ, že už dlhší čas predtým začínam rátať týždne a neskôr- konečne- dni do odchodu. Minulý rok ma kamoška vymákla, že som si ešte počas vtedajšieho tábora zaznačila ten tohtoročný. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu