reklama

Vlastná fantázia pri lakovaní nechtov

Nechty som si začala lakovať už pomerne dávno, nejako ma zaujalo, keď som si ich všimla u iných, hlavne ich farebnosť. Bolo to také oživenie toho ich prirodzeného zafarbenia- ak to tak môžem nazvať.Začínala som pri jednej farbe .

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Postupom času, akýmsi vývojom, som sa postupne odhodlala aj k rôznym experimentom, napr. v podobe vytvárania všakovakých mini vzorov- z každého rožku trošku. Až sa mi táto moja záľuba stala takpovediac mániou. To ale nie je adekvátne slovo pre túto moju činnosť. Teraz- na leto- sa hodia skôr výraznejšie farby, nebála by som zájsť až do krikľavých, veď kúpalisko či prírodné jazero to znesie. Navyše aj ruky vyzerajú zaujímavejšie a ten, kto sa nám na ne zameria, má možnosť uvidieť niečo ako umenie v priamom prenose. Samozrejme, záleží na každého vkuse. Patrím k tým, ktorí si ich pomerne často obmieňajú, veď pri každodennom umývaní riadu sa do značnej miery poškodia a teda sú na ďalší, prípadne na tretí deň, nenositelné. Radšej ani nebudem rátať, koľko som už minula za celý čas finančných prostriedkov. Pre istotu alebo z obavy, keď uvidím , nazvem to, číslo Bude to pre mňa najlepšie rozhodnutie. Možno by som sa mohla nad sebou a zamyslieť, veď to, čo miniem na lakoch, pre skrášlenie rúk, by som mohla a zrejme aj mala, využiť na potrebnejšie veci.No ale už je neskoro, nezmením sa . Ruky sú pre mňa dosť podstatnou časťou tela, už aj z dôvodu, že navštevujem hodiny klavíra a mám ich teda vystavené na očiach. Určite by mi nebolo príjemné, keby som sa mala za ne hanbiť. Jednoducho, bez nalakovaných nechtov už nejdem ani na ulicu. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  559
  •  | 
  • Páči sa:  213x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 47 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu