reklama

Moja ruža.

Asi pred mesiacom a niečo som si bola kúpiť ružu. Mám rada tento kvet. Má to ale aj druhý dôvod- jednu som už pred domom vysadenú mala, minulý rok- no neprežila zimné obdobie. Mala som z toho hlavu v smútku. Tak sa to hovorí,tuším

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

... na smútok. Napriek tomu, že som urobila všetko pre jej prezimovanie, nepodarilo sa mi to. Nič som nenechala na náhodu , práve naopak. Bola som sa aj poradiť v najbližšom kvetinárstve, predsa tam sú fundovanejší ľudia. Napriek tomu, že nejde o život, ma to dosť vzalo. Asi sa Vám to bude zdať detinské, no od istého času mi flóra prirástla k srdcu. Rozhodla som sa teda, že spravím ešte jeden pokus- respektíve, že to dopadne buď- alebo. Znova som si nechala urobiť prednášku - čo a ako sa mám pri pestovaní dodržať a akým spôsobom sa o ňu adekvátne starať. Ostávalo mi už len dúfať, že sa mi to tentokrát už podarí, že mi to vyjde a budem sa môcť vytešvať zakaždým, keď budem či už prichádzať alebo odchádzať z domu. Tak veľmi som si to želala, až som jedného slnečného dňa uvidela na nej nové lístky a dnes už aj prvý púčik. Toľká radosť. Mičurin by mal zo mňa radosť. Znamená to, že sa mi ruža ujala . Je už vlastne 2x tak veľká ako keď som ju kupovala. Čo takisto o niečom svedčí. Mohla som to aj podľa jej veľkosti v pohode rozpoznať a nie sa trápiť každý deň otázkou, či ... . Teším sa na každý pohľad na ňu, keď budem či už vychádzať alebo prichádzať domov. https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/p160x160/10363864_1025775147440187_3558062279616702283_n.jpg?oh=f0b29f6889b309c0d1a84a68956cd1f0&oe=5600520E

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

    Helena Michlíková

    Helena Michlíková

    Helena Michlíková

    Bloger 
    • Počet článkov:  553
    •  | 
    • Páči sa:  201x

    Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

    Prémioví blogeri

    Adam Valček

    Adam Valček

    14 článkov
    Lucia Šicková

    Lucia Šicková

    4 články
    Matúš Sarvaš

    Matúš Sarvaš

    3 články
    Zmudri.sk

    Zmudri.sk

    3 články
    Juraj Hipš

    Juraj Hipš

    12 článkov
    Iveta Rall

    Iveta Rall

    87 článkov
    reklama
    reklama
    SkryťZatvoriť reklamu