reklama

Vodopád

Je pre mňa, zrejme nie som sama, krásnym pohľadením zraku čo i len sa na vodopád pozerať. Sledovať ako sa voda spúšťa voľným pádom. Ako si len tak , povedala by som, plynie.Sama so sebou, nenechá sa ničím vo svojej činnosti rušiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Razí si cestičku, vytvára nové jarky. Mení kolorit prírody. Takto sa to deje stále dookola už po storočia, či vlastne tisícročia. Od pradávna. Keď narazí na skalu, nenechá sa rozhodiť a pokračuje vo svojej činnosti, pokým sa jej nepodarí doviesť ju úspešne do konca.

Vodopád. Už len pri vyslovení tohto slova mám zimomriavky. Je to neovládateľná vodná smršť, nikdy si nemôžete byť celkom istý, že sa bude spúšťať len vo vymedzenom priestore. Príde búrka alebo silný vietor a v momente sa môže vcelku pokojná situácia zmeniť na nepoznanie. V tejto súvislosti hovoríme o živelných katastrofách. Chcela som ale o jeho vizuálnej kráse. V podstate aj mojom vnútornom pokoji, ktorý sa vo mne pri pohľade naň rozhostí. K tomu ak sa pridá šum , mi nie je viac treba. Okrem mora,aby som bola úplne presná. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nie samovoľne si hneď niekoľko spevákov túto tému zobralo ako námet či dokonca ústredný motív svojej pesničky. Tiež musia z neho cítiť niečo tajomné, mať pred ním rešpekt. Takisto ako aj ja. Veď ak sa na Vás valí taká nekontrolovateľná masa vody, za okolností, že by ste sa pri nejakom v nesprávnej chvíli ocitli, predpokladám, že by Vám nebolo všetko jedno. Ani tým najodvážnejším. Alebo sa snáď mýlim ?

Pohľad na ne má ale svoje čaro, to áno. Tak sa budem aj naďalej aspoň kochať. Len aby som nedopadla ako v istom filme. Musím si dávať obrovský pozor.

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  552
  •  | 
  • Páči sa:  196x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu