reklama

Snehová kalamita v 87´

Keby som hneď úvodom napísala, že si na ňu spomínam ako keby to bolo včera, nebolo by to odo mňa úprimné. Predsa len od vtedy ubehlo 30 rokov. 30 rokov- čiže jeden dospelý človek. Ja som bola vtedy malá a celú situáciu som vnímala

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

úplne ináč ako ostatní. Boli sme deti a mali sme nesmiernu radosť z takého množstva snehu. Veď predtým sme ho ešte tak veľa nezažili. Bolo to niečo nové, dovtedy nepoznané. Keď som vyšla z domu, siahal mi temer po plecia. Nebolo najmenšej šance dostať sa čo i len dole kopcom z našej ulice, nieto ešte niekam ďalej. Čiže ani do školy to akosi nešlo. Samozrejme, že ako deti sme sa z prázdnin tešili, jašili sme sa vonku čo to dalo. Stavali sme snehuliakov, spúšťali sme sa z blízkeho kopca. Podaktorí na saniach, tí menej odvážni používali boby. Predsa len sú v prípade nehody bližšie pri zemi. Ten náraz teda nebol tak silný, nebolel tak veľmi ako keby ste spadli z výšky saní. Aby ste si nemysleli, kopec nebol až tak veľký, lenže z pohľadu malých detí nám vtedy taký pripadal. Tí odvážnejší si to rozdávali až z jeho vrcholu, to bola v takom prípade riadna šupa. Len tak okolo nás ostatných presvišťali. Veru, že sme sa párkrát ledva uhli.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes, keď sa tam prechádzam, len sa potmehúdsky v duchu usmievam aký nám vtedy pripadal. Zrada bola v tom, že ak ste nebrzdili Vy, zastavila Vás najbližšia nerovnosť. V tom lepšom prípade. Nechcelo sa mi dnes prehľadávať fotky z toho obdobia, určite by sa nejaké našli. Pre bližšiu predstavu. Myslím si ale, že ani nie je treba, mnohé médiá kalamitu z 87´ zdokumentovali tiež.

Len pevne dúfam, že sa zajtra dostanem von. Aby to nedopadlo ako vtedy pred rokmi.

Zatiaľ tomu nič nenasvedčuje

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  552
  •  | 
  • Páči sa:  196x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu