reklama

Morskou soľou proti boľavým nohám

Chodenie peši k bolesti a únave nôh prispieva asi najviac,to som si mala možnosť odsledovať už v minulosti. Moja babička si ich pomerne často ošetrovala. Používala na to rôzne krémy, gély. Vtedy som sa na ňu len nechápavo pozerala

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

a aj som sa jej na to priamo opýtala. Vraj aby sa jej uľavilo. Tento úvod som zvolila len a len preto, že aj ja sa už nachádzam v podobnej situácii. Netvrdím, že som v babičkinom veku, lenže raz som to skúsila a keďže sa mi evidentne uľavilo, pochopila som, o čom babička vtedy pred rokmi hovorila. Napríklad aj dnes. Keď som sa vrátila domov, zhlboka som si vydýchla, v podstate som bola aj rada, že si už budem môcť vyložiť nohy a aspoň trocha zrelaxovať. Hneď na to mi ale prebleslo mysľou, že by som si teda mohla urobiť kúpeľ. Už pred pár mesiacmi som si za týmto účelom kúpila aj soľ. Nemám predstavu, kde nastala chyba, to by mi snáď vedeli povedať soudruzi z NDR, no zrazu to prišlo. Nebudem si z toho robiť hlavu. Veď nemôžem každú chvíľu chodiť do salónov. Ako by sa na mňa pozerali? Čo by si o mne len pomysleli? Aj keď : Je to ich zamestnanie, tým pádom by mali mať radosť a nemali by sa čo starať do skracujúcich sa intervalov mojich návštev. Ja som si však povedala nie a hotovo. Budem musieť končiť, aby som sa celá nerozpustila.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Že pozdravujem tam hore, babi.

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu