reklama

Starostlivosť o ruky v zime

Neviem, či to mám len ja taký pocit príliš suchých rúk v tomto ročnom období. Myslím si, že nie som jediná. No ale pri takých nízkych teplotách sa tomu ani nie je čo čudovať. Ja si ich síce natieram vždy keď idem von, naraz si dám

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

hneď dvojitú vrstvu. Snažím sa vyhnúť ich popraskaniu, o to vôbec nestojím. Okrem toho si na ne dávam pozor aj z iných dôvodov. Jednak som na ne bola vždy citlivá, po každom umytí som si ich utekala natrieť, až sa mi viacero ľudí doslova smialo. Že prečo toľko krému. Preto. Dnes to vnímam rovnako. Je veľmi dôležité si ich správne ošetrovať, aby ani náhodou nedošlo k popraskaniu kože či nebodaj niečomu ešte horšiemu. To horšie spomínam z dôvodu, že som dnes mala možnosť také vidieť. Nebol to ani v najmenšom príjemný pohľad. Až ma to začalo bolieť za suseda. I keď on to má, samozrejme, ťažšie, jedná sa o jeho ruky. Ja som to pociťovala len prenesene. Ale aj tak mi ani teraz ešte nie je celkom dobre, keď si na to spomeniem. Od Vianoc sme sa nevideli, tak mi išiel zaželať do Nového roku. Aj mi sám vopred naznačil, že niečo s nimi nie je v poriadku. Na to, čo som uvidela, som ale pripravená nebola. Ani v najmenšom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak ma tento zážitok ovplyvnil, že aj keď mne sa podobná újma, našťastie, nestala, išla som si kúpiť ďalší krém. Keď pre nič iné, tak pre ten pocit. Trocha spolupatričnosti.

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu