reklama

Obdobie Afriky

Každý si vo svojom živote prechádza istým obdobím. Jeden takým, iný onakým.Na mňa už pomerne dávno prišlo vyššie spomenuté. Vzala som si do hlavy, že sa budem pokúšať maľovať jej rôzne motívy. Postupne sa mi tu hromadia výkresy...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ako tak sledujem, asi by som si mala zaobstarať zakladač. V takom štádiu síce ešte nie som, no pri systéme každý deň nový obrázok k tomu čo nevidieť dospejem. Navyše som si musela zaobstarať nové farby. Tentokrát pastely. Jedného dňa ma zaujal obrázok černošky, ktorý bol veľmi zaujímavo farebne spracovaný. Ihneď som si povedala, že by som to chcela aj ja skúsiť. Bolo to tak silné, že pokiaľ sa nemýlim, maľujem odvtedy len africké motívy. Práve dnes prišiel čas na nákup ďalších pastelov. Vonku síce celkom slušne prituhuje ale keďže mi ich bolo treba kúpiť, vybrala som sa do obchodu. Presnú predstavu nasledujúceho obrázka síce ešte nemám, ale nejak bude. Zahrám sa na Popoluškinho tatínka a možno mi niečo cvrnkne do nosu. Ako tak nad tým momentálne uvažujem, už sa mi moja predstava aj začína vyjavovať. Tak dosť bolo písmenok, hor sa do práce, kým mi nápad niekam neodletí. Som zvedavá ako sa mi bude dnes dariť. Posledné razy to už bolo lepšie, tak sa nechám prekvapiť. Respektíve ani nie. Veď môžu nastať iba dve vyrianty. Budem buď spokojná alebo sa nabudúce budem musieť viac snažiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu