reklama

Olympic na ČTArt

Znova som dnes len prepínala kanály a zrazu som začula známy hit. Jééj, povedala som si a už som ani na ďalší neprepla.  V tej chvíli som si začala spievať, napriek pokročilénu času s Petrem a bolo mi fajn. Dobrý pocit. Vynorili sa

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

mi v mysli chvíle, keď som na Olympicu bola skoro závislá. Aj v mojom živote sa vyskytlo také obdobie. Veď je to kultová kapela a veľa ich skladieb sa hrá stále a, myslím si, že sa ešte niekoľko rokov bude hrať. Pôvodný plán znel : Idem maľovať. Ten sa však ihneď zmenil. Tým pádom som si ani farby ani štetce už nenachystala a len tak som si sadla k obrazovke a plnými dúškami vnímala pesničky. Aj keď Olympic počúvam už len občas, prešla som trocha inde, stále ma jeho hudba osloví. Aj po rokoch, dá sa povedať, aj po desaťročiach. Neohrá sa. Neopočúva.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No nič, moju ďalšiu záľubu si musím nechať na niektorý z nasledujúcich dní, veď keby som si len teraz vytiahla papier a farby a začala maľovať nejaký obrázok, neviem si pri mojej precíznosti predstaviť, kedy by bol hotový. Nemôžem ho maľovať do polnoci.

Naviac mi spravili takú náladu, na nedeľu večer som nemohla mať lepší program.

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu