reklama

Caretta caretta na Barbadose

Mala som dnes chuť zapnúť si Zázraky přírody. Viem, že sa vždy niečo nové dozviem.Ako aj dnes: Relácia bola zameraná na Barbados a podmorský svet v jeho najbližšom aj vzdialenejšom okolí.Nevychádzala som z údivu pri tej neskutočne

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

úžasnej kolorite podmorského sveta. Sledovala som ju pozorne počas celého dielu, v jednom momente som ale o niečo viac spozornela. Jednalo sa o korytnačky. Jednak je veľmi zaujímavé ich pozorovať voľným okom ale keď sa na ne viac zameriate, zistíte aj ďalšie zaujímavosti. Tá prepracovanosť činnosti plutiev. A neuveriteľný synchrón- ako keby ich to niekedy niekto učil. Keďže ich bolo treba použiť pri jednom pokuse, ostala som sa pozerať aj naďalej. Je zvláštne, že sa neboja plávať priamo vedľa Vás. Bez viditeľného strachu si plávali a vedľa plávajúci Vladimír ich vôbec nevyviedol z miery. Nevšímali si ho.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aký pokoj z nich sálal. Dobre sa na ne pozeralo. Zvlášť, keď nadovšetko milujem more. Keď prechádzala kamera aj na okolie, nedalo mi nevšimnúť si aj koraly a ostatné živočíchy. Podmorský život nás má jednoducho neustále čím prekvapovať, osloviť. Je to aj dobrá správa, stále sa môžeme tešiť na nové objavy, zábery, poznatky.

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu