reklama

Bobule

Zasa som dnes rozmýšľa,čo s načatým večerom. Nakoniec padla voľba na STV1-dávali tam film Bobule.Ako tak čítam úvodné titulky, nemohla ma neupútať hudba,lepšie povedané, jej autori. Jedným z nich bol Richard Krajčo, čo som nemohla

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

prejsť len tak, bez povšimnutia. Nakoniec, bola som zvedavá aj na film, veľa som už o ňom počula a mám aj nejaké informácie od známych. Tak som na tom programe aj ostala. Bol výborný, celým dejom ho sprevádzala úžasná hudba s textami. Prišlo mi to, ako keby bola šitá priamo na mieru tomuto filmu. Možno to tak autor vo svojej podstate aj myslel. Kto vie. Tak či tak, z filmu mám úžasný zážitok, napriek faktu, že som ho nemala možnosť zhliadnuť na veľkom plátne kina či veľkoplošnej obrazovke. Jeho kvalita a úroveň mi tento deficit úplne vyrovnali, zmazali. Myslím si, že to je ejden z mála filmov, ktoré by si zaslúžili Oscara, keď už pre nič iné, aspoň pre hudobný doprovod. Výkony jednotlivých hercov ale tiež stoja za povšimnutie. Vyskytuje sa v ňom aj zopár nepríjemných scén, situácií, no a za takých okolností je ich výkon o to cennejší.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čiže, kto si Bobule dnes nepozrel, tomu ich odporúčam všetkými desiatimi. A ja si naň rada zájdem ešte do kina.

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  559
  •  | 
  • Páči sa:  213x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 47 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu