reklama

Prázdninový kľud na cestách

Každý rok sa to opakuje. Stále dookola. Akonáhle prídu prázdniny, na cestách v mestách sa začne vyskytovať menej a menej áut. Sú priejazdnejšie než kedyoľvek počas školského roka. Evidentne je cítiť, že sa ľudia presúvajú-či už na

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

k moru alebo ku svojej rodine, ktorá žije niekde inde. Aj tento rok. okamžite, hneď v prvý deň letných prázdnin, sa mi niečo nepozdávalo. Mala som taký zvláštny pocit. Všade taký kľud a aj zvláštne ticho. Stalo sa niečo ? Nie, to sa len začali prázdniny. Hneď sa aj celkom ináč cestuje. Je to rozdiel. Predtým a potom- teraz. V septembri sa autá vrátia na cesty v pôvodnom počte, čiže zase nebude o čo stáť, no zatiaľ je to dosť znesiteľné. Akoby sa mi aj ľahšie dýchalo. Nahováram si to alebo je to skutočne tak ? Menej áut- menej výparov a smogu. Alebo som si to jednoducho len vsugerovala a teším sa z toho. Chcem aby to tak bolo. Aj to je celkom možné.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Asi sa ale zase až tak nemýlim, lebo aj moja známa má taký istý pocit. Práve dnes sme sa s ním navzájom zdôverili. 

Tak teda : Hurá na prázdniny a aby sme si ich mohli všetci užiť. Veď sú určené na oddych od školských povinností. Ani sa nenazdáme a budeme znova drať školské lavice.

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu