reklama

Búrka

Keď začalo byť dnes tak zvláštne, povedala som si, že určite sa na nás niečo valí, chystá. Búrka si síce dala poriadne načas, ale stála prinajmenšom za povšimnutie. Zakaždým, pri akomkoľvek výkyve, sa začnem cítiť zle, nebolo tomu

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

inak ani dnes. Aj keď som si tento môj pocit vysvetľovala po svojom, nechcela som pripustiť žiaden iný variant, moje tušenie v podobe búrky sa nakoniec naplnilo. Aj tak dobre, aspoň sa pouvolňovaly tlaky. Zakaždým sa mi v podobných situáciách radikálne zníži, čo nie je nič príjemné, hlavne, keď máte niečo rozrobené, nech sa už jedná o akúkoľvek činnosť. V takom prípade s ňou musím v tom momente skončiť a len čakať, kým odozneje a znova sa vyčasí. No a ja sa vrátim do, nazvime to, pôvodného stavu. možno aj o niečo lepšieho, keďže je po daždi vlhší vzduch, čo bezpochyby aj pociťujem. Mala som pôvodne vytiahnutý výkresový papier, že sa pokúsim namaľovať nejaký motív. Dostala som dnes zase raz chuť maľovať. No akonáhle sa blížila búrka, nechala som všetko tak a z môjho plánu zišlo. Našťastie je už v tejto chvíli po daždi a tým pádom sa k mojej činnosti môžem vrátiť. Nakoniec mi sama navodila aj námet, pokúsim sa ju zachytiť na papier. Ešte som taký obrázok nikdy nemaľovala, tak uvidím, či sa mi podarí. Ale keďže som jej priebeh mala možnosť odsledovať, niečo z nej mi ostalo v mysli a tak si myslím, že by to šlo. Ak to bude podľa môjho úsudku zverejneniahodné, doplnila by som tento príspevok.Tak sa nechajte prekvapiť a držte mi palce.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Helena Michlíková 

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu