reklama

Krtko

Čo si asi taký krtko musí myslieť ?Veď je stále len pod zemou,čiže v absolútnej tme. Je síce na to prispôsobený ale aj tak. Čo by to pre neho mohlo znamenať ? A keby vykukol na chvíľu nad zem ? Asi by sa ho to nejakým nepriaznivým

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

spôsobom dotklo, mohlo by ho to ohroziť. Tak som sa nad touto vyriantou dnes poobede zamyslela. Začal totižto vyčíňať na našom kopci, musím zodpovedne prehlásiť, že maká ako o dušu. Možno je ich aj viac, to ale s určitosťou neviem a tak ostanem pri jednom. Jeho kopčeky je možné pozorovať vo veľmi malých vzdialenostiach od seba. Či tým niečo sleduje alebo to jednoducho len tak vyšlo, netuším. Nie som on, čiže jeho správanie a prejav až do takej miery nepoznám, neovládam.Len z náučných kníh a prírodopisných relácií. Je to ale dosť zaujímavé.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Veď pri jeho hrabaní musí určite prekonávať nejednu prekážku. A predsa to nevzdá a ide ďalej. Treba byť preto veľmi ostražitý a pozorne sa pozerať pod nohy, aby sme mu náhodou jeho dielo nezničili hneď v zárodku. Z toho by veru nemal radosť.

Svojím spôsobom je pre prírodu užitočný, preorie pôdu. Niekedy mám pocit, že má svoju metódu, videla som párkrát jeho kopčeky prekne rozmiestnené, akoby v priamke.

Tak či onak, nechcela by som byť v jeho koži. Bez denného svetla.

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu