reklama

Neuč vtáka lietať

Netreba sa takou myšlienkou ani zaoberať,príroda je tak usporiadaná,že si to vyrieši sama. Presnejšie, tak ako u nás, ľudí, sa aj zvieratá starajú o svoke mláďatá. Čo zahŕňa, samozrejme,aj ich výchovu.Pri takých vtákoch je zábavou

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

ich pri tejto činnosti pozorovať. Ja som mala tú možnosť, predviedol sa mi jeden v plnej paráde. Mláďa škorca bolo už ale mierne pokročilé, nebola už pri nom prítomná jeho matka. Sledovala som jeho pokus o vyšplhanie sa na strom, po strane stromu, žiaľ, neúspešný. Asi zvolil chybný úchyt alebo uhol. Zošmykol sa z neho, až mi ho v tej chvíli prišlo ľúto. Myslela som si, že budú pokusy pokračovať, mala som v úmysle ho pri nich zo všetkých síl povzbudzovať, lenže mladý si to hneď na začiatku rozmyslel a išiel si hľadať potravu v tráve, Tým, že bolo po daždi, bolo jej tam naúrekom, čiže mu stačilo len poskakovať a zobať. Bol dokonca na svoj vek taký šikovný, že si aj listy odhŕňal, aby sa k drobným muškám a šervíkom dostal. Nerobilo mu to nijaké problémy. Z tohto som usúdila, že je už zaučený. Následne začal spievať, mám pocit, že privolával matku, no tá nejak nechodila, tak sa odvážil preletieť o kus ďalej.Bolo to opatrné, no nečudujem sa tomu. Dobré na tom ale je, že sa do takého manévru vôbec sám pustil. Nečakal, kedy sa zjaví jeho matka. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dlhšie som ho sledovať už nemohla, mala som ešte niečo.

Možno ho zajtra nájdem trénovať na tom istom mieste.

 Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu