reklama

Sušené kvety

Nemala som nikdy vzťah k umelým kvetom. Aspoň nie v takej miere. Dnes som sa ale zamyslela a nenapadol mi nijaký dôvod, prečo by som k tomuto môjmu postoju mala mať takýto prístup. Nie je vôbec opodstatnený.Veď aj na nich niečo je

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Niečo, čím nás dokážu zaujať, pritiahnuť našu pozornosť či zaujať aj celkom obyčajným vzhľadom. Také divé maky, keď sa vydarí tvar a aj farebne sa doladia, nemajú svojím spôsobom chybu. Mám dnes možnosť sa na ne pozerať a mám pocit, že sa ich pokúsim navečer aj namaľovať. Ako dekorácia pôsobia nádherne, najmä ak ich človek umiestni na to správne miesto, s vkusom, aby to s inými doplnkami neprehnal. Mali by vyniknúť. Sú krásne aj samy o sebe . Hodí sa k nim čisto biela váza, ich krásu to len zvýrazní. No a keď ich umiestnime ešte aj na stole, kde je biela stena, nič krajšie si neviem ani predstaviť. Práve rozmýšľam, či by som ich niečím nemala oživiť. Ako sa tak na ich krásu pozerám, malo by to zrejme opačný efekt. Odkedy ma drží láska ku kvetom, to Vám takisto nepoviem. Len z dôvodu, že to ani sama neviem. Možno to bude vekom, asi starnem a začínam obdivovať iné veci. Mám iné hodnoty. Či je to dobre , sa ukáže.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Predpokladám ale, že najväčší problém budem mať pri maľovaní listov. Keďže sa krútia rôznymi smermi, nebude to ľahké. Som ale rozhodnutá, že sa o to aspoň pokúsim. Výsledok uvidím už o pár hodín. Odhodlanie by tu bolo. Ešte ho tak pretaviť do výsledku.

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  559
  •  | 
  • Páči sa:  213x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 47 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu