reklama

Od veci

Ani tak ani tak/ tak by som charakterizovala tento stav. Ani vlastne netreba viac, kto chce, vie ako to je. Tak dnes len tolko. Aby sa nepovedalo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Vlastne sa ani poriadne neviem vyjadrit. Nie je to ani tak /ani tak. Je chaos ako asi nikdy. Ani

poriadne neviem ako a CO BUDE. V podstate sa stalo aj dobre. Len nie celkom.

Asi nejako bude. Neviem ale ako a to ma znepokojuje.

No tak teda idem. A trocha viac zase inokedy.

Helena Michlikova

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu