reklama

Minerálky a ich príchute

Dlhý čas som si kupovala len jednu príchuť. Konkrétne materinu dúšku.Akosi mi vyhovovala po všetkých stránkach. Potom som sa kdesi dočítala, že nie je zdravé piť jeden druh stále. Začala som ich teda obmieňať, najskôr len príchute

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

neskôr som pridala aj druhy.Taká Magnesia je asi rovnako zdravá, pôsobí ale na iné orgány. Párkrát som to takto prestriedala, momentálne si kupujem Lucku a Gemerku. Som si vedomá, že sa k nemu niekedy vrátim, ten čas, myslím si, nastane čoskoro. Možno hneď aj zajtra . Ešte uvidím..Zariadim sa aj podľa zásob, ktoré momentálne ešte mám doma. Čiže si tým nie som ešte celkom istá. 

Naposledy som sa zamyslela, že ktorá príchuť je tá naj. Nie je to vždy také jednoznačné, lebo aj chute sa menia. Dlho patrila k mojím obľúbeným Materina dúška, po čase som ju zamenila za Gaštan a aj Medovku. Záleží mi na obmene, keďže hovoria, že je ich treba striedať, 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zvykla som sa zariadiť tak, aby som neostala tzv. na prázdno a preto mám nejaké dve-tri fľaše vždy doma. Keď si neviem vybrať, dám na svoj pocit a idem si za ním. Snažím sa mu veriť. Zatiaľ ma nesklamal. Je pre m%na dôležité, aby mi minerálky aj chutili, lebo ich pijem vo veľkom množstve. 

Striedam ich aj s vodou z vodovodu. Tú aktuálne pijem možno aj viac a častejšie. Vyhovuje mi. Nie je ničím upravovaná, to mi na nej imponuje. 

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu