reklama

Čo spôsobilo dnešné mrholenie

Vybrala som sa dnes- nakoniec ako skoro každý pondelok- na poštu. Chcela som ísť poslať riešenia krížoviek. Lenže keď som vyšla z domu, zdalo sa mi, že mierne mrholí. Veď skúsim ísť ešte kúsok uvidím ako sa to vyvinie. Asi po 200

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

metroch to ale neustávalo, skôr mi to prišlo, že sa zhusťuje. Tak mi neostalo iné, len sa otočiť a ísť pekne domov. Veď tajničky môžem poslať aj inokedy, len to musí byť v termíne do štvrtka. Uvidím, či mi to priebeh počasia počas nasledujúcich dní dovolí. Ak nie, budem musieť veriť, že som vylúštila dobre niektoré z predminulého týždňa. Len si narýchlo neviem vybaviť, či som ich bola poslať aj vtedy. Tie tri týždne spomínam preto, lebo tak sa žrebuje. V novinách doslovne stojí: Zo správne vylúštených krížoviek spred troch týždňov atď. ... Keď nie, aspoň som si potrápila hlavu tak sama pre seba. Nakoniec to je aj mojím cieľom. Posielanie ma v podstate v poslednom období až tak nezaujíma. Nie je pre mňa priroritou. Hlavne, že si na chvíľu zamestnám myseľ. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aj napriek v podstate krátkej vzdialenosti som ale zmokla. Musela som si dať sušiť kabát, lebo neskôr v poobedňajších hodinách ešte niekam vyrážam.

Dúfam, že stihne vyschnúť. Bolo by to celkom vhodné.

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  559
  •  | 
  • Páči sa:  213x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 47 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu