reklama

Stres, či budem mať ako vystúpiť

Keď som išla zo školy,klasicky som si v dopravnom prostriedku sadla. Po chvíli, asi o 3 zastávky nastúpila pani a ja som sa posunula k oknu. V tej chvíli mi ale hneď aj napadlo, že čo keď dotyčná pani nebude vystupovať skôr než ja

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Bude treba, aby som ju oslovila s tým, že tam a tam budem vystupovať a tak ďalej. Prehrávala som si to v hlave niekoľkokrát, pani stále pokojne sedela a zrazu sme sa ocitli zastávku pred mojím vystúpením. Už som nemala vyhnutia. Povedala som si sama pre seba, nejak už len hádam bude. Tak som sa pekne zhlboka nadýchla s odhodlaním, že ju idem osloviť a čo sa zrazu nestalo. Pani sa začala dvíhať. Asi sa stal zázrak alebo ma niekto vypočul. Bola som aj celkom rada, že ju o to nemusím žiadať, bola v podobnej situácii ako ja. No a za takých okolností sa snažím ľuďom výjsť čo najviac v ústrety. Veď sa mi to už tiež niekoľkokrát vrátilo. Ako sa hovorí- niečo za niečo. Čiže toto považujem za môj dnešný dobrý skutok. Keď sa teda pani dvihla, pozrela sa na mňa a ešte sa so mnou aj pekne rozlúčila, až som sa v duchu zahanbila, že ako mi len mohlo napadnúť, že by sa nejako zvláštne zatvárila, keby som na ňu vyrukovala s mojou požiadavkou Veď pri takomto správaní by to bolo proti jej pravidlám. Aspoň som si zas a znova na vlastnej koži overila ako sa ľudia dokážu v druhých zmýliť. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď ma náhodou bude čítať, resp. keby sa v tomto článku našla, týmto by som ju chcela ešte raz pekne pozdraviť a odkázať jej, že som mala dnes aj vďaka nej pekný deň.

Ešte jedno rozpoznávacie znamenie- cestovala som v električke č.4.

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  553
  •  | 
  • Páči sa:  201x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 45 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu