reklama

Upozornenie na "F1"

Chcela by som sa dnes s Vami podeliť o nepríjemný zážitok na priechode pre chodcov. Zároveň by som privítala, keby si ho ľudia zobrali k srdcu a dávali si na seba pozor. Stála som na prechode, čakala som, kedy na semafore zasvieti

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

zelená. Keď sa tak stalo, niekde v diaľke som začula hučanie motora. Bolo z jeho hlasitosti evidentné, že dotyčný uháňa absolútne neprimeranou rýchlosťou. Z tohto dôvodu som preto ostala stáť. Zvuk motora sa približoval a akonáhle som ho uvidela, pre istotu som ešte dva kroky cúvla. Nedá sa predpokladať ako cestný pirát zareaguje v ďalšej sekunde a či vôbec. Keď prefrčal okolo nás, pán, ktorý stál vedľa mňa len neveriacky pokrútil hlavou. Bolo nás takých viacero. Našťasie dotyčný nevybočil zo svojho koridoru a valil si to v rovnakej rýchlosti ďalej. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Buďme preto v strehu v každej sekunde, niekedy v budúcnosti si na podobnú situáciu spomenieme a budeme vďační za to, že sme ostali čakať. Aj keď právo ísť bolo na našej strane, čiže na strane chodcov,

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  559
  •  | 
  • Páči sa:  213x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 47 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu