reklama

P.F.2016

Zase je to raz z ničoho nič tu. O 2 dni bude Silvester. Neviem, či to len mne, ale ubehol tento rok 2015 veľmi rýchlo. Možno z doterajších aj najrýchlejšie. Či je to spôsobené celkovým rýchlejším životným štýlom alebo udalosťami,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

ktoré sa množia... . Zase bude odvšadiaľ počuť pyrotechnika, ľudia budú robiť ohňostroje. Skôr než po polnoci nepôjdeme spať. Určite bude veľa z nás chcieť privítať Nový rok. Osobne ale potom už ani poriadne nezaspím, veď po prekročení istej hranice sa mi prestane chcieť spať a môžem fungovať ďalej. Nie je rozpoznateľné, že som nespala. Na druhý deň si to niekedy ale telo vyžiada. Vtedy ho musím poslúchnuť a venovať mu potrebný kľud. Nedá sa mi ťahať 24ky. Potrebujem sa aj zregenerovať. 

Do nového roka vstupujeme s predsavzatiami, z ktorých je pár aj nesplniteľných. Dáme si ich ale aj napriek tomu, že to vieme už vopred. Patrí to k tradíciám, Čo už s faktom, že realita bude iná ? 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vstupujeme do neho s prianím lepších zajtrajškov. Chodievame k rodine, stretneme sa s priateľmi, potrasieme si s nimi rukami, zeželáme si šťastný Nový rok. 

Osobne som z mojich nárokov už dávno poľavila a prajem si už len zdravie a pokoj. Či sa mi to splní, sa ukáže. 

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Helena Michlíková

Bloger 
  • Počet článkov:  559
  •  | 
  • Páči sa:  213x

Zdravím! Volám sa Helena Michlíková, mám 47 rokov. Rada čítam knihy, aj v cudzích jazykoch. Navštevujem ŠJŠ Palisády, kde sa učím angličtinu a španielčinu, pričom by som získané jazykové vedomosti chcela v budúcnosti zužitkovať. Od 17 rokov som na invalidnom dôchodku a mám tým pádom dosť voľného času. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu